torstai 21. tammikuuta 2016

Heippa!

Noniin, tässä sitä taas kirjoitellaan ensimmäistä blogipostausta. Mullahan on blogeja ollut ennestäänkin, mutta ne on aina kaatuneet siihen, etten oo koskaan ollut tarpeeks tosissani niiden kanssa. Mua on saattanut ahdistaa se, etten saanut otettua tarpeeksi hyviä kuvia tai se, että ihmiset tunnistaa mut. Tätä blogia kirjoitankin pääosin anonyymina, täällä siis tuskin tullaan näkemään kuvia musta.

Blogin idea on kertoa mun matkasta kohti mun unelmakroppaani. Oon pitkään jojoillut painoni kanssa, mutta pikkuhiljaa oon alkanut pitämään huolta kropastani yhä enemmän. Ruokavalio on mennyt uusiksi ja liikunta on tullut osaksi elämää. Painoa yritän tällä hetkellä tiputtaa ja tavoitteenani olisi -7kg kesään mennessä. Tähän mennessä olen tiputtanut 2 kg, joten matka on vasta alussa!

Omaa tarinaani voin avata sen verran, että alaikäisenä olin vielä hyvässä kunnossa ja tyytyväinen itseeni. Erottuani ja täytettyäni 18-vuotta, aloin ravata baareissa, söin roskaruokaa ja siitähän se painokin alkoi sitten nousta. Vasta nyt oikeastaan viimeisimpien vuosien aikana olen alkanut kiinnittämään huomiota tähän painooni ja alkanut tehdä asialle jotain. Kerran olen kokeillut superdieettiä, mutta sitäkään en kyllä tosissani. Muilla dieeteillä en ole ollut.

Olen ottanut tätä tulevaa matkaani varten mitat itsestäni, samoin ennen - kuvat, joita voin toivottavasti jonkun ajan päästä katsoa kauhulla ja verrata niitä uusiin kuviin! Tämä alkupuhe jääköön tähän, nyt toivotan teidät kaikki tervetulleiksi seuraamaan matkaani kohti terveellisempiä elämäntapoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos :)