perjantai 18. maaliskuuta 2016

Kauppakassin sisältö

Oon muutamasta blogista bongaillut tällaista ostoskassin sisältö - tyyppistä postausta, ja aattelin sopivasti kauppapäivän kunniaksi toteuttaa samaisen itsekin. Mä käyn yleensä Prismassa, koska se on mun lähikauppa ja oon muutenkin asiakasomistajajäsen siellä.
Mitäs sieltä sitten tarttu mukaan? Kalkkunaleikkelettä, maitorahkaa, kirsikkatomaatteja, pähkinöitä, banaania, raejuustoa, kurkku, mehukeittoa, juuresleipää, kalapuikkoja, kaks wokkivihannespussia ja levitettävää raejuustoa. Ei ihan hirveen suuria ostoksia, mutta kaikkea tarpeellista tähän yhden hengen talouteen. Näistä kokkailinkin heti kalapuikkoja kera kukkakaalimuusin ja kasvisgratiinin. Toi juuresleipä (erityisesti toi punajuuri&porkkana) on ihan todella hyvää! Leipää harvemmin tulee syötyä, mutta tota kyllä söisi mielellään enemmänkin. Ja toi Valion levitettävä raejuusto oli mulle ihan uusi tuttavuus, mutta kokeilin sitäkin heti ja vitsi se oli hyvää! Ehdottomasti tuun suosimaan sitä jatkossakin.

Tänään oli hyvä päivä treenien osalta (aamulla bodystep + cxworx) ja illalla vielä käsipäivä salilla. Aamulla ajattelin kokeilla ekaa kertaa chiapuuroa, saa nähdä mitä siitä tulee! Reseptiä tulossa jokatapauksessa tännekin, stay tuned ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos :)