sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Lauseen jatkamista


En ymmärrä.. miksi maailmassa pitää tapahtua niin paljon vääryyttä.

Seuraavaksi ajattelin.. alkaa katsomaan netflixistä jotain uutta sarjaa, johon pääsisin taas koukuttumaan.

Viime aikoina.. olen antanut koulunkäynnille täydet panokset, joka kannatti. Sain hyviä numeroita, joihin voin olla tyytyväinen.

En osaa päättää.. värjäisinkö hiuksiani hieman vaaleammiksi vai pitäytyisinkö tässä vakiossa mustassa.

Muistan ikuisesti.. kaikki ulkomaan reissut. Ne ovat sellaisia, jotka luultavasti/toivottavasti eivät koskaan pyyhkiydy pois mielestäni. 


Päivän paras juttu.. oli koirien ulkoiluttaminen piiitkästä aikaa!

Noloa myöntää, mutta.. en oo koskaan keittänyt itse perunoita, ja opettelin vasta pari vuotta sitten itse keittämään kananmunia. Se oli oikeesti alkuun vaikeeta. 

Viikko sitten.. olin töissä ja näin illemmalla hyviä ystäviäni terassilla. Kiitos sateiden, ei tulisi kuuloonkaan mennä terdelle enää.

Kaikista pahinta on.. läheisten menettäminen ja vakavasti sairastuminen.

Salainen taitoni on.. onko mulla tällainen?! No okei, mulla on valikoiva muisti! Pystyn lukeen vaikka koko kirjan ulkomuistista, jos täysillä keskityn. Sen sijaan, jos joku asia ei kiinnosta yhtään, ei siitä mitään jää muistiinkaan.. 

Jos saisin yhden toiveen niin se olisi.. en kerro, koska eihän toiveita kuulu sanoa ääneen, tai ne ei toteudu ;)

Minulla on pakkomielle.. siihen, että Instagramissani kuvat pitää olla tietyssä järjestyksessä. Ei siis liian montaa ruoka-, luonto- tai selfiekuvaa peräkkäin. Värimaailma pitää myös olla tiettyyn sävyyn. 

Söin tänään.. itsetehtyjä "hampurilaisia" ruisleipiin. Oli hyvää!

Ärsyttävintä on.. hidastelijat silloin, kun itsellä on kiire.


Tekisi mieli.. lähteä reissuun. Nyt. Heti.

Minusta on söpöä.. kun miehet leikkii pienten lasten kanssa.

Hävetti.. kun katselin tänään vanhoja kuvia koneeltani.. Oikeesti, kuka on pitänyt tollasia vaatteita kun minä?!

Olenko ainoa, jonka mielestä.. linnut ovat ällöttäviä? Mä en yhtään tykkää linnuista ja pelkäänkin niitä ihan huolella.. Yleensä vaihdan tietä toiselle puolelle, jos mun kävelyreitille osuu lintu. Mutta tähän liittyy parikin traumaa, josta tää pelko on alkunsa saanut, joten.. 


Näihin tunnelmiin päätellään tätä viikonloppua. Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ♥
(Kuvituksena käytetty viimeisimpiä random arkipäivien kuvia.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos :)