torstai 23. kesäkuuta 2016

Mun aakkoset

Heippa taas! Näitä postauksia näkyi jokin aika sitten blogeissa melko paljon. Itse bongasin eräästä blogista tämän ko. idean ja ajattelin toteuttaa sen nyt vihdoin myös itse.

Aurinko - tarviiko edes selittelyjä? Mä oon aurinkoisella ilmalla paljon pirteämpi ja jotenkin saan paljon enemmän asioita aikaiseksi. Rakastan myös lämpöä ja kesää. Blogit - koen bloggaamisen tietyllä tavalla harrastuksena. Oon innostunut lukemaan monia muita blogeja ja saan hirveästi inspiraatioita muiden blogeista. Chili - valitsin tän, koska tykkään tulisesta ruoasta ja käytän chiliä melko paljon kokkaillessani. Nyt just alkoi tehdä mieli kiinalaista...

Disney - lempparileffat, vielä nykypäivänäkin tulee joskus katsottua ;-) Eläminen - mietin usein, että pitäis oikeesti elää elämää vielä enemmän täysillä, murehtimatta liikoja. Välillä se vaan on pirun vaikeeta. Onhan se helppoa sanoa, että elä elämää kuin viimeistä päivää, mutta mitä sekin käytännössä tarkoittaa. Festarit - paras tapa viettää viikonloppuja kesällä! Tänä kesänä onkin tiedossa jos jonkinmoisia festareita, enkä millään malttaisi odottaa.. Greyn anatomia - mun lempparisarja ever.  Helsinki - niin ihana kaupunki, jonne haluaisin kovasti muuttaa. Olen vähän jo suunnitellutkin sinne muuttoa ensi keväälle, ellei mitään yllättävää satu.  Instagam - ihan lemppari-app.  Jääkiekko - iskä raahasi mua pienestä pitäen lätkäpeleihin ja siitähän se sitten lähti. Jääkiekkoa tulee vieläkin seurattua jos jonkin verran ja haluaisin niin kovasti joku päivä katsomaan joko mm-kisoja, tai sitten änärimatsia. Tai vaikka molempia.


Koti - paras paikka ikinä. Mä oon muuttanut aika monia kertoja tän elämäni aikana, mutta nyt tuntuu ekaa kertaa siltä, että kotona on valmista ja se on just mua varten. Liikunta - sain liikunnanilosta kiinni viime talvena. Sen jälkeen onkin tullut käytyä melko aktiivisesti kuntosalilla ja ryhmäliikunnoissa, mutta myös esimerkiksi porrastreeneissä. Koen voivani niin paljon paremmin, kun liikun.  Matkustelu - aika kliseinen varmasti tässä m-kirjaimen kohdalla? Joka tapauksessa, mä haluaisin tulevaisuudessa matkustella paljon. Oon myös miettinyt hakevani töihin ulkomaille. Haluaisin hirveästi kehittää mun kielitaitoakin ja uskon, että parhaiten se kehittyy reissaamalla.  Nukkuminen - on kyllä muodostunut tärkeäksi osaksi päivärytmiä. Oon aamulla ihan puolikuollut, ellen oo nukkunut vähintään 8 tunnin yöunia. Mitä pidemmät unet, sen pirteämpi olen.

Onnellisuus - onneksi sitäkin löytyy mun elämästä.  Perhe - ihan älyttömän tärkeä mulle. Oon lähes päivittäin tekemisissä kummankin vanhempani kanssa.  Q-park - turhan usein tulee parkkeerattua parkkihalliin, kun pienen matkan päässä olisi ilmaisiakin parkkipaikkoja.. Ruoanlaitto - oon aina pitänyt itseäni jokseenkin huonona kokkina. Nyt viimeaikoina oon kuitenkin innostunut ruoanlaitosta ihan eri tavalla, mitä aikaisemmin, ja mun ruoat on oikeesti ollu maistuvia!  Sosiaalinen media - itse ainakin olen ihan koukussa kaikkiin mahdollisiin sovelluksiin ja muutenkin aikaa tulee vietettyä melko paljon puhelimen parissa. Terveys - käsitteenä niin hyvin laaja ja terveyden merkitys mulle on ainakin ihan sanoinkuvaamaton. Mä yritän päivittäin tehdä terveellisempiä valintoja ja kannustaa muita terveellisempiin elämäntapoihin jo ihan työn puolesta. Terveyttä niin vähän arvostetaan, ennen kuin todella ymmärretään sen merkitys.

Cafe Europassa Tampereella saa kyllä ihan parhaita salaatteja.

Ura - nimittäin koen itseni urakeskeiseksi ihmiseksi ainakin tietyllä tapaa. Arvostan kouluttautuneisuutta ja itse olenkin vähän sellainen ikuinen opiskelija. Tälläkin hetkellä tiedän haluavani vielä yliopistoon nykyisen kouluni jälkeen.  Vaihtelu - mä oon sellainen ihminen, joka tarvii säännöllisesti vaihtelua niin koulussa, työssä kuin ihan arjessakin. Kyllästyn nimittäin helposti asioihin kuin asioihin. We heart it - täällä voisin selailla tuntitolkulla erilaisia inspiraatiokuvia.  X-asennossa nukkuminen - on tullut tutuksi mulle viimeaikoina, kun yksin nukkuu 160cm sängyssä. Ystävät - mitä olisinkaan ilman teitä ♥ Zara - yksi lemppari vaatekauppa. Harmi, kun tänne Tampereelle ei vieläkään ole saatu omaa liikettä... Åååå - ruotsi oli yläasteelta lähtien mun lempiaine koulussa. Ruotsi on myös ihana maa ja meillä on melko paljon sukulaisia siellä. Joskus jopa mietin, millaista olisi asua siellä..  Äiti - tarviiko tää selityksiä? Öitä - nimittäin mä alan nyt nukkumaan, huomenna aikainen herätys.

Olipa muuten todella vaikeaa keksiä joihinkin kohtiin edes yhtä sanaa.

Ihanaa juhannusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos :)