torstai 16. kesäkuuta 2016

Phone lately

Yks päivä marssin Ikeaan ja ostin noi mehujäämuotit, kyllä kannatti! Oon nyt tehny viikoittain noita pakkaseen monella eri variaatiolla, täytyykin tehdä niistä omaa postausta / Vapaapäivän aamupaloihin on ihana panostaa / Auringolaskua Arboretumissa / Olin viime viikonloppuna myös Helsingissä ja näin pitkästä aikaa ystävääni, joka siellä nykyään asuu.. Täytyy kyllä sanoa että mun rakkaus Helsinkiä kohtaan vaan kasvaa ja kasvaa
 On käyty piknikillä Rosendahlin rannassa ihanassa auringonpaisteessa / ..ja vietetty aikaa terassilla / Tässä mun jo jokin aikaa sitten tekemäni ostos Zalandolta, oon rakastunut ♥ Taidan olla näiden suhteen vähän myöhässä.. Mut onhan noi nyt täydelliset / Lenkkipoluilla on saanu ihastella kyllä ihania aurinkoisia maisemia 
Mun ihan lempparisalaatti, jota voisin syödä päivästä toiseen / Uusi dw-kelloni, jota himoitsin pitkään / Kirjastossa kesälukemista etsimässä, toi kirja oli muuten huippu! / Viimeaikoina oon iltasin kattelut aika paljon Netflixiä ja futista, tässä vähän leffaeväitä yhdeltä illalta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos :)