maanantai 9. toukokuuta 2016

Hyviä ruokakokeiluja

Mä oon yleensä sellainen, et tykkään kokeilla kaikkia uusia ruokia, mitä kauppoihin on tullut. Suurimmaksi osaksi nämä kokeilut päätyvät tosin vain siihen, että totean, etten varmasti osta tätä tuotetta enää ikinä. Joskus kuitenkin käy päinvastoin! Tässä postauksessa muutama "uusi kokeilu", joista on muodostunut mun lemppareita jokapäiväiseen arkeen.

Ensimmäisenä mantelimaito, jota käytän yleensä puuroissa, mutta myös esim. munakkaissa tavallisen maidon sijasta. Tää sopii myös esimerkiksi smoothieihin tosi hyvin!
Leipää tulee myöskin syötyä aika harvoin. Nää Fazerin juuresleivät on kuitenkin niin hyviä, että näitä tekis mieli useemminkin! Kuvassa punajuuri-porkkana, mutta myös se porkkana-palsternakka on hyvää! Jopa vielä parempaa kuin tää. Näähän on lisäaineettomia ja säilyntäaineettomia, ja näissä osa jauhoista on korvattu siis juureksilla. Sounds good, vai mitä?!
Levitettävää raejuustoa oon kaipaillut jo pitkät tovit. Oon aina ennemmin laittanut ihan tavallista raejuustoa paahdettujen ruisleipien päälle, mutta eipä tartte enää, kiitos tämän! Koostumus on sellainen, että sopii ihan levitteeksi niin kuin esim. tuorejuustot. Ruohosipuli toi kivaa lisätwistiä makuun. Tätä tullaan näkeen mun jääkaapissa useamminkin.
Viimeisinä kaikista parhain; Lidlin Sportyfeel-palautusjuoma. Niin hyvää, niin täydellistä. Suklaa ja toffee on ehdottomasti parhaimmat, mutta myös vanilia oli ihan ok makuinen. Näitä ei ihan jokapäivä viitti juoda, mutta itse oon tavannut käyttää näitä noin kerran viikossa reenin päätteeksi. Reenikin kulkee paljon paremmin, kun on jotain mitä odottaa.. ;-) Suosittelen ehdottomasti maistamaan, mikäli nämä on päässyt menemään joltain ohi!

Olisko teillä suositella mulle jotain muita ruoka-aineita tms. joita kannattais ehdottomasti kokeilla?! (jotka ei oo ihan nähtyjä ja kokeiltuja jo!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos :)