tiistai 17. toukokuuta 2016

Snapchat

Moikkamoi! Jälleen lähti uusi viikko käyntiin. Vielä kaksi viikkoa jäljellä neuvolaharjoittelua, sen jälkeen alkaisi kesätyöt. Mä päätin tässä postauksessa avata teille vähän mun viimeaikaisia snapchatteja, näiden myötä ehkä pääsee tutustumaan paremmin ihan siihen mun perusarkeen. Toki näissä on vähän se huono puoli, etten ikinä muista tallentaa omia snäppäilyjä itselleni, joten tässäkin postauksessa on vain murto-osa viimeaikaisia julkaisuja Snapchatissa..

1. Mun kotikulmat. 2. Lenkkeily on alkanu taas maistua, kun kelit on ollu niin loistavia! 3. Äitienpäivän myöhäistä brunssia.
1. Ihanat lenkkimaisemat Pispalassa. 2. Sheikkerikippis! 3. Niin huikeet maisemat Pispalan portailla. Käytiin tekeen kaverin kanssa kunnon porrastreenit ja ajateltiin ottaa ihan tavaks käydä viikottain tuolla.
1. Työpaikan salilla vaihteeks. 2. Iltapalaa. Oli muuten superhyviä! Näistä voisin tehdä ihan oman postauksensa. 3. Porrastreeneillä viikko sitten. 
1. Kaverin kanssa syömässä Martinassa, mä koitin vuohenjuustopastaa, ja oli kyllä hyvää! 2. Arboretumin lenkkeilymaisemat. 3. Niin, no joo.. kuva puhukoot puolestaan :-D 
1. Tein työharjottelun päätteeksi rockyroadeja lapsille ja työkavereille. 2. Kokeilin proteiinivohveleita ekaa kertaa.. eihän niistä nyt kauheen nättejä tullut, mutta hyviä oli! 3. Ihana kevät.

Mua voi seurassa snapchatissa nimellä mariannavii. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti, kiitos :)